Print

مروری بر وضعیت تولید مرکبات در ایالت های آمریکا - کاهش تولید در فلوریدا

مروری بر وضعیت تولید مرکبات در ایالت های آمریکا - کاهش تولید در فلوریدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میوه به نقل از USDA، ایالت فلوریدا مهمترین ایالت تولید کننده مرکبات در آمریکا محسوب می شود و بعد از آن ایالت کالیفرنیا، تگزاس و آریزونا قرار دارند. طبق آخرین گزارش USDA، تولید پرتقال در کل ایالات متحده به 183 میلیون جعبه می رسد که از این مقدار حدود 80 میلیون جعبه پرتقال والنسیا و 103 میلیون جعبه مربوط به سایر ارقام پرتقال می باشد. ایالت فلوریدا با تولید 125 میلیون جعبه بزرگترین مرکز تولید پرتقال در آمریکاست و ایالت کالیفرنیا با 5/56 میلیون جعبه و ایالت تگزاس با 7/1 میلیون جعبه پرتقال در رتبه های دوم و سوم قرار دارند (تعداد میوه در جعبه برای پرتقال های زودرس 284 عدد، پرتقال های ناول 142 عدد و پرتقال های والنسیا 234 عدد می باشد).

در همین حال تولید گریپ فروت در ایالات متحده به 27 میلیون جعبه می رسد که حدود 18 میلیون جعبه آن در فلوریدا و بقیه آن در ایالت های کالیفرنیا و تگزاس تولید می گردد (تعداد میوه گریپ فروت در هر جعبه 122 عدد می باشد).

لیموترش با 23 میلیون جعبه بیشتر درایالت های کالیفرنیا (5/21 میلیون جعبه) و ایالت آریزونا (حدود 8/1 میلیون جعبه) تولید شده است.

از طرفی تولید نارنگی های گروه تانجلو در ایالات متحده با 1 میلیون جعبه عمدتا در ایالت فلوریدا و تولید نارنگی های گروه تانجرین با 4/17 میلیون جعبه بیشتر در ایالت های کالیفرنیا (5/13 میلیون جعبه) و فلوریدا (7/3 میلیون جعبه) و مقداری هم در ایالت آریزونا (200 هزار جعبه) گزارش شده است.

لازم به ذکر است که تولید پرتقال در ایالت فلوریدای آمریکا با 6 درصد کاهش نسبت به سال قبل (سال 2012) به 125 میلیون جعبه و تولید گریپ فروت به کمتر از 18 میلیون جعبه کاهش یافته است. دلیل اصلی کاهش تولید مرکبات در آمریکا به بیماری HLB (بیماری سبز شدگی مرکبات) نسبت داده شده است. اوایل سال 2013 پیش بینی می شد که میزان تولید پرتقال در فلوریدا در سال جاری به 133 میلیون جعبه برسد در حالیکه گزارش جدید نشان می دهد این بیماری باکتریایی باعث کاهش شدید تولید مرکبات شده است.

گزارش کامل USDA درباره تولید مرکبات در ایالت های آمریکا را اینجا مشاهده نمایید.

Add comment


Security code
Refresh

آمار سایت

تعداد بازدید امروز
تعداد بازدید دیروز
مجموع بازدیدها
1613
1891
5354231
حاضرین در سایت: 29 guests
آخرین بروز رسانی: پنجشنبه دوازدهم دی 1398

تماس با ما

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ارتباط با شرکت "مرجع"