Print

قدم جدی موسسه تحقیقات پسته کشور در راه خصوصی سازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میوه به نقل از خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، مؤسسه تحقیقات پسته کشور طرح خصوصی‌سازی مؤسسه‌های پژوهشی را به وزارت جهاد کشاورزی و و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ارائه داده است. 

امان‌الله جوانشاه رئیس موسسه تحقیقات پسته کشور با اعلام این خبر تاکید نمود که در صورت تصویب این طرح بخش خصوصی به‌صورت فعال در امور پژوهشی وارد شده و بخش دولتی ضمن حمایت از پروژه‌های مورد نیاز صنعت پسته کشور در سه زمینه کشاورزی پایدار، غذای سالم و محیط زیست سرمایه‌گذاری خواهد کرد. 

جوانشاه روند طی شدن مراحل خصوصی‌سازی مؤسسه را با وجود اعلام موافقت وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی زمان‌بر اعلام کرد و ادامه داد: مؤسسه تحقیقات پسته کشور به‌عنوان نخستین مؤسسه و به‌صورت پایلوت خصوصی‌سازی می‌شود و بخشی از تحقیقات آن به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانند تا پایان سال جاری به جمع‌بندی برسند و مسیر دشوار این تغییر، با کمک وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به‌راحتی طی شود.

رئیس مؤسسه تحقیقات پسته کشور با بیان اینکه قسمتی از تحقیقات اقتصادی است، تصریح کرد: در تلاش هستیم بتوانیم با بهبود کمیت و کیفیت تحقیقات ارزش افزوده مؤسسه را افزایش دهیم و خلق ثروت کنیم. او ابراز امیدواری نمود که با واگذاری مرحله به مرحله مؤسسه به بخش خصوصی، شاهد تغییرات قابل توجهی خواهیم بود.

Add comment


Security code
Refresh

آمار سایت

تعداد بازدید امروز
تعداد بازدید دیروز
مجموع بازدیدها
1436
2202
5352163
حاضرین در سایت: 9 guests
آخرین بروز رسانی: پنجشنبه دوازدهم دی 1398

تماس با ما

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ارتباط با شرکت "مرجع"